Кейс класного керівника

Положення про класного керівника

Права та обовязки класного керівника в закладах ПТО 

Памятка (Вибухонебезпечні предмети)

Виховна бесіда "Профілактика суїциду"

Година спілкування "Біла чайка"

Година спілкування "Суїцид"

Золоті правила класного керівника
1.        Бути особистістю, до якої учні тягнутимуться.
2.        Викладач повинен викликати любов і повагу учнів до себе. А це можливо, коли він сам любить, поважає та піклується про кожного учня, й у стосунках з ним чесний і відвертий.
3.        У викладача не має бути „любимчиків”, тоді учень прислухатиметься до порад такого викладача, виконуватиме його прохання, ділитиметься з ним найсокровеннішим.
4.        Класний керівник має бути веселим, жартами підтримувати і заохочувати позитивне. Це наближає його до учнів і зберігає його серце та нерви у порядку.
5.        Викладач повинен правильно використовувати свій час, щоб поповнювати запас енергії завдяки природі, мистецтву.
6.        Викладачу слід завжди бути доброзичливим. Немає в учневі нічого такого, що вимагало б жорстокості. Зло перемагають добром, любов’ю. Викладач повинен бажати учневі лише добра, виховувати в нього добро своїми власними вчинками, і він відповість тим самим.
7.        Викладачу варто читати більше наукової літератури. З такою людиною учням завжди цікаво.
8.        Завдання викладача, як особистості: „знайди себе в собі”, підкори себе собі, оволодіти собою і допомогти учням зробити те саме.
9.        Викладач повинен володіти мистецтвом  індивідуальних бесід з учнем, вміти вислухати його, підтримати в ньому вогник самоповаги.
10.  Класний керівник має створити доброзичливий учнівський колектив, в якому кожний учень пам’ятає, що поруч з ним людина, з інтересами якого треба рахуватися.
11.  Педагог має бути річкою, в якій зливається гаряче серце й холодний розум, не допускати поспішних, непродуманих рішень, не залежати від настрою.
12.  Викладачу слід дорожити довір’ям учня, любити його, захищати, поважати його почуття. Тоді між викладачем та учнем складатимуться доброзичливі, щирі стосунки. Педагог повинен берегти найвище благо: людську гордість, недоторканість особистості, гідність підлітка.

Немає коментарів:

Дописати коментар